Tovar

Postarajte sa o to, aby vaše PR články zažiarili!

Ak chcete, aby PR články naozaj pomohli vášmu webu či firme, musíte sa postarať o to, aby boli spracované na naozaj vysokánskej úrovni. Ako taká úroveň vyzerá? Skúsime si to trošku priblížiť. V nasledujúcom texte nebudeme riešiť, či si budete PR články písať sami alebo ich zveríte do rúk niekoho iného. Pravidla, ktorých je potrebné sa držať, sú totiž v oboch prípadoch úplne rovnaké. Muž píše na notebooku, vedľa ktorého je smartphone a tablet

Dbajte na správny rozsah

Začnime rozsahom článkov. Ak budete na svojich webových stránkach viesť blog, rozsah nie je až tak podstatný. Pokojne sa rozpisujte a texty využívajte na kľúčové slová či prelinkovanie vašich stránok. Pri PR článkoch je to však úplne iné. Rozsah by sa mal pohybovať okolo jednej, maximálne okolo dvoch normostrán. Nikdy nepíšte viac, pretože len malé percento ľudí váš článok dočítajú do konca. Je úplne jedno, že ste presvedčení o jeho unikátnosti a zaujímavosti. Človek, ktorý si chce len tak čítať, proste viac ako dve normostrany naraz nezvládne.

Nevyužívajte ich len na jeden účel

Naozaj dobrý PR článok nefunguje len na jednom princípe. Nezameriavajte sa len na to, že v texte budú odkazy, a preto nepotrebujete, aby sa aj dobre čítal a čitateľovi priniesol novú informáciu. Tieto dve veci, by ste mali v sebe dokonale skĺbiť. Snažte sa o to, aby texty obsahovali odkazy, ale taktiež samotný obsah, ktorý sa dobre číta, je zaujímavý a čitateľovi aj niečo prinesie. Populárne sú samozrejme všetky druhy rád a tipov a taktiež zaujímavosti o danej téme, ku ktorým sa nedostanete úplne najjednoduchšie. Na druhej strane však myslite aj na odkazy. Tie v PR článkoch proste nesmú chýbať.Počítač s fotografiou ľud, vedľa ktorého je kvetináč s narcismi

Zaujmite na prvé pozretie

Posledná vec, ktorá je nesmierne dôležitá je, že vaše PR články musia zaujať na prvé pozretie. O to sa postará pútavý nadpis, ale taktiež fotografie a videá priložené k textu. Z veľkej časti je všetko len na vás a vašej kreativite.